18 Ekim 2012 Perşembe

Tyrannosaur / Tiranozor (2011) - Paddy Considine

 
Tyrannosaur benim daha önce paylaştığım,yere göğe koyamadığım film. Bile bile yeniden paylaşma sebebim ise; bu filmi gözünden kaçırmış olan yeni üyelere bir güzellik yapmak ve "iyi ki buradayım yoksa böyle bir filmden haberim olmadan ölüp gidecektim"demelerini sağlamak:)) Şaka bir yana aslında bu filmi yakın çevremdeki herkese izlettim ama burada geriye dönük bulamadığım için tekrar önermekte sakınca görmüyorum.
Bana göre son zamanlarda izlediğim konusu, oyuncuları, sinema dili ve işlenişiyle en etkileyici yapımlardan biri. Aldığı ödüller tek başına bir kriter değil elbette daha filmin ilk dakikalarından itibaren Peter Mulan'ın ve ona eşlik eden Olivia Colman'ın görkemli ama abartısız oyunculuklarını izlerken, elinizde bir ödül olsa zaten verirsiniz...
Yalnız,işsiz alkol problemi olan ve daima öfkeli Joseph ile eşya yardımı yapan bir dükkanı işleten, evli, inançlı, görünüşte sakin Hannah'ın çakışan ve birbirini etkileyen hüzün veren öyküleri. Son derece güzel bir film. Tekrar ve kesinlikle tavsiye ederim. İyi seyirler:)))
https://www.facebook.com/groups/285196264847327/permalink/482694335097518/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder