27 Şubat 2012 Pazartesi

Take Shelter / Sığınak (2011) - Jeff Nichols

 
Bir Amerikan kasabasında sıradan bir Amerikan ailesi. İşitme engelli bir kızları vardır. Adam bir maden ocağında çalışmakta, kadın ise kendince aile ekonomisine katkı sağlayacak şekilde el işleri yapıp satmaktadır. Mutlu sayılabilecek rutin yaşamları adamın tuhaf hareketler yapmaya başlamasıyla alt üst olur. Adam, korkunç rüyalar görmekte ve geleceğine inandığı büyük felaketten ailesini korumaya çalışmaktadır.

Ödüllü bir psikolojik film. Ağır ilerliyor. Film çok sakin, abartısız, sadece izliyorsunuz, yakalanırsınız ya da yakalanmazsınız. Ben yakalandım ve oldukça uzun süresine rağmen ilgiyle izledim. Filmi sevdim, iyi bir film, iyi çekilmiş ve iyi oynanmış. Özellikle Michael Shannon'ın oyunculuğu mükemmel...

Biraz araştırdım, Yönetmen Jeff Nichols'ın 2. işiymiş. İlk filmi Shotgun Stories de olumlu eleştiriler almış bir film. Onda da baş rolde Michael Shannon oynamış. Bulabilirsem bu filmi de izlemek istiyorum.
https://www.facebook.com/groups/285196264847327/permalink/358216950878591/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder